تا اونجایی که من اطلاع دارم زیمنس کنترل صنعتی دنیا رو بدست داره و گوشی کار دومش بود و چند سال پیش مقداری از سهمشو به بنکیو فروخت و باهم کار رو شروع کردند. این شرکت در حال حاظر وضعیت خوبی نداره و تو رقابت در برار غولهایی همچون نوکیا . موتورولا سامسونگ و سونی حرفی برای گفتن نداره . برای اطلاعات
بیشتر از وضعیت گوشیها به: http://www.gsmarena.com/benq_siemens-phones-42.php
مراجعه کنید





پاسخ با نقل قول
Bookmarks